4 maart 2014

Challenge 20 'Designpaper'

Lieve mensen,
Het is alweer de 20e challenge en deze keer gaat het om zelf gemaakt design papier.
Er hoeft geen papier gemaakt te worden ( mag natuurlijk wel) maar het gaat om het dessin. Dus in plaats van een bedrukt vel van bv Magnolia of Marianne etc. te gebruiken maak je het zelf.
Daarbij mag je van allerlei technieken gebruiken, embossen, stempelen, chalks, inkt, verf, maskers etc. etc. En daarna maak je er wat van.
Hier onder komen de voorbeelden van onze gastdesigner en een aantal van het DT.
We beginnen met deze schitterende kaart van Aukje
Geweldig mooie bestempelde achtergrond en super mooi afgewerkt. Bekijk haar blog voor meer afbeeldingen en uitleg.
Een lekker gekke kaart van Vera
Op haar blog weer een uitgebreide beschrijving.
Hier de bijdrage van Yvonne Baas, het nieuwste DT lid
Ook zij heeft een uitgebreide beschrijving op haar blog.
Karin laat zien dat het ook Vintage kan
Wat hier crème kleurig is, is in werkelijkheid zacht grijs-blauw.
Mijn kaartje is een simpel kaartje
Het hoeft niet ingewikkeld te zijn. Ik heb nog een aantal andere vellen klaar liggen dus er volgen nog wel wat projectjes maar dan via mijn andere blog en bij de herinneringen.
Hopelijk hebben jullie inspiratie opgedaan om weer volop mee te doen.
De prijs is een achtergrond stempel (Shoes), hoe kan het ook anders.
Lieve groetjes Aya 


8 opmerkingen:

  1. Wat een uitdaging zeg maar wel ontzettend leuk hoe dat iedereen dit weer voor elkaar heeft gekregen, mooie creaties.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi gedaan met dat zelfgemaakte dessin papier. super. dat is iets waar ik nooit op zal komen om dat te proberen.
    mooie idee en uitdaging. maar of ik eraan toe kom wat te maken......
    veel succes, ik hoop op veel deelname!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Aya, wat goed van je, geëmboste lijnen; daar was ik nooit opgekomen; Karin, prachtige vintage, erg Hollywood 1950! Geweldige voorbeelden, nu maar afwachten wat er voor moois binnenkomt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk erg leuke creaties zeg, mijn complimenten.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden van het DT maar ook al hele mooie inzendingen.
    Jammer ik kan geen berichtje achterlaten bij Niki1 maar het is een prachtige kaart, leuk ook de uitschuif kaart binnenin.
    Iedereen ook bedankt voor de comlimentjes, altijd leuk op te krijgen.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aya, ik heb mijn rozenkaart geplaatst. Dank voor je tip. Soms zie ik door alle bloggen het bos niet meer. Superleuke voorbeelden!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke uitdaging ik heb net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitdaging, met prachtige voorbeelden. Ik doe graag mee en heb net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen