5 februari 2014

Challenge 19 "Hart"

Lieve mensen,
Voor de 19e Challenge hebben we gekozen voor een Hart. Ten slotte is het deze maand ook Valentijn maar er zijn wel meer redenen om een hart aan iemand te geven.
Het maakt niet uit wat het is als het maar de vorm van een Hart heeft.
Mogelijkheden genoeg weer.
Hieronder de voorbeelden van het DT en onze gastdesigner.
Is het geen prachtig Hart van onze gastdesigner?
Een prachtige kaart van Vera

Op haar blog heeft ze weer een schitterend tutorial staan.
Snoezige harten van Anke
Hennie heeft prachtige vlinders verwerkt, zij is al op weg naar het voorjaar.
Karin gaat voor wit
Zelf heb ik het in de lila en paarse kleuren gehouden met wit.


 
De prijs is deze keer een rubberstempelvel van Sheena Douglass
 
 
Lieve groetjes Aya
 

13 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden allemaal. Er word aan gewerkt. Word vervolgt!!! hihihi
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige creaties met die harten. super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dames, wat leuk, die verschillende uitwerkingen van de harten! Leuk de combinatie met vilt van Hennie; zou ik zelf nooit aan gedacht hebben. Een idee om schaamteloos te kopiëren. Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige harten van iedereen , ik heb er 2 op staan ,
    omdat de vorige niet mee mocht doen vanwege te veel
    challenges , dus bij deze , de tweede mag hoop ik wel
    mee doen met deze leuke challenge ;)
    Fijne valentijnsdag allemaal morgen ,
    Groetjess Epie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden weer en mijn creatia staat er ook bij was even vergeten door te linken hihi

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebes Team,
    eure Karten, Aufhänger und Boxen finde ich wieder einmal traumhaft schön gelungen. Vielen Dank für eure wunderschönen Inspirationen. ♥

    Liebe Grüße, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is her tam weer crea bea geweest met alle leuke harten. IK heb een kaart gemaakt en zojuist geplaatst. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn harten kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo. ik heb mijn kaart er als nog bij gezet ik had de opdracht eerst niet goed gelezen en daarom niet geplaatst maar heb hem er toch bij gezet. super mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You need to will have the Cydia application on your iPhone, Ipod Itouch,
    or iPadis home screen.

    Feel free to visit my blog :: installous like for android

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Howdy! I know thgis is kinda off topic Ƅut I ѡas wondering ԝhich bloog
    platform aree ƴoս usung for tҺiѕ site? I'm
    getting tired of Wordpress becаuse Ι've hаd issues ѡith hackers ɑnd I'm
    lookіng at alternatives for anotɦer platform. ӏ wߋuld Ьe awesome іf yoս could point me in the direction of a gߋod platform.


    Feel free tο surf tto my web site ... pic bonus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Howdy! This is kind of off topic but I need some help
    from an established blog. Is it difficult to set up your own blog?

    I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I'm thinking about setting up my own but I'm not sure where to begin. Do you have any ideas
    or suggestions? Thanks

    Feel free to visit my webpage; test question types

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very good info. Lucky me I recently found your blog
    by accident (stumbleupon). I've saved it for later!

    My web page: polaris snowmobile apparel

    BeantwoordenVerwijderen