3 december 2013

Challenge 17 Kerst Ornament

Lieve mensen,
Daar zijn we dan met de nieuwe Challenge.
Kerst Ornament
We vragen om een kerst decoratie, dat kan van alles zijn behalve een kaart of scrappagina.
Hieronder voorbeelden van onze gastdesigner en DTleden.
Gast Designer Antoinette

Vera 

Karin

Astrid 

Zoals je ziet heel  verschillende uitwerkingen van het thema.
Heel veel dank aan Antoinette onze gast designer van deze Challenge voor haar prachtige kerst sok.
Vera heeft een helle mooie deurhanger gemaakt, een gezellige binnen komer, Karin een mooie staande mobiele, Astrid een enige kerst ster hanger en zelf heb ik een vijf luikje gemaakt voor op de vensterbank.
Jullie kunnen vast nog veel meer prachtige Kerst Ornamenten verzinnen waarmee de Kerstdagen er weer gezellig bij komen te staan. In verband met de feestdagen loopt de challenge t/m 3 januari 2014 ( klink wel ver weg).
De Prijs:
Dit 6 luikje met hartjes in de hoeken.
Daarbij mogen er 2 Magnolia vellen uitgezocht worden en zal ik er bijpassende lintjes, kant en embellishments bij doen.
Hopelijk kunnen jullie er weer goed mee aan de slag.
Bedankt voor jullie bezoekje.
Lieve groetjes Aya




5 opmerkingen:

  1. Bravo DT collega's ze zijn allemaal erg mooi!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn alle voorbeelden en inzendingen mooi. Mijn dubbele hart hangt te pronken boven de kerstboom in de kamer. Het is een poos geleden, dat ik meedeed, ik las dit toevallig en dacht, ..... Fijne Kerstdagen allemaal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dt leden ,
    Een hele leuke challenge! en mooie voorbeeldkaarten, tijd om weer eens gezellig mee te doen!
    Allemaal gezellige feestdagen en een heel mooi creatief Nieuwjaar
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke challenge en mooie voorbeelden dames!
    Ik doe ook graag mee en wens jullie hele gezellige feestdagen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden dame,s.
    Nog net op tijd mijn hanger geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen