16 juli 2013

Challenge 13

Hier zijn we dan al weer met de volgende challenge. Het mooie weer gaat dan eindelijk komen  en bijna héél Nederland is al begonnen met de vakanties. Ook in ons DT Team is dit het geval dus vandaar dat we de challenge wat langer laten doorlopen ennnnnn met een SPETTERENDE PRIJS!!
Maar dan nu eerst de challenge :
"ALLES MAG"
echt een challenge onderwerp waar je je niet al te druk over hoeft te maken met het warme weer.
De prijs:
een cadeaubon t.w.v. € 20.00 te besteden bij Miekelotte
De challenge loopt t/m vrijdag 23 Augustus tot 19.00uur.

Dan nog even de voorwaarden/mededelingen:
-De creaties moeten speciaal gemaakt zijn voor desbetreffende challenge dus niet linken naar een eerdere creatie op je blog.
-Alleen de link opgeven van je creatie en niet van je gehele blog.
-Je mag met 1 creatie meedoen.
-Link je blogbericht terug naar de challenge.
-Voor de Challenge moet er tenminste iets op de creatie te zien zijn wat bij Miekelotte verkrijgbaar is.( niet noodzakelijk maar het zou wel leuk zijn)
-Alles mag, tenzij er specifiek bij de Challenge staat dat het een kaart, doosje enz. enz. moet zijn.
-Je mag je creaties combineren met maximaal 3 andere challenges.
-per challenge kiest het DT Team een gastdesigner voor de eerstvolgende challenge uit.

Voordat we de prachtige voorbeelden van het DT Team en Gastdesigner laten zien wensen wij iedereen een héle fijne en zonnige vakantie toe!!
Groeten DT Team Miekelotte

Tineke van der Linden(gastdesigner)
bedankt voor je hele mooi bijdrage Tineke!!



15 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het plaatsen van mijn kaartje.
    Maar hoe komt het dat tie zo wazig is? Bij mij is het gewoon scherp...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dames,
    wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden heeft iedereen gemaakt en Tineke ik heb je kaart op jou blog bekeken en ze is prachtig. Heel erg bedankt voor je bijdrage aan het team.
    En er zijn al 2 hele snelle dames, fijn.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten vanuit het team!! schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Parchtige kaarten van het DT team! Ook gast lid Tineke, super mooi gedaan. Doe graag mee en heb mijn creatie al geplaatst
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo dames,
    Prachtige voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt!
    En ik ga gezellig mee doen hoor!
    LIEVE VAKANTIE GROETJES VAN GERIE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaarten hebben jullie gemaakt, mijn creatie staat op mijn blog en ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    het mag dan hoog zomer zijn toch heb ik een kerstkaart gemaakt en wil graag meedoen met de challenge

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden ,echt genieten!
    Ik heb evengoed kaarten gemaakt en kan dus meedoen.

    Wens jullie een heel fijne vakantie.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een zomers kaartje toegevoegd! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ganz bezaubernde Werke vom DT. Mir gefallen sie alle sehr gut.

    Liebe Grüße, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via eenander blog kwam ik bij jullie terecht, wat een leuke challenges staan hier.
    Deze keer is het ook niet zo moeilijk natuurlijk en ik doe graag een keer mee.
    Wat een mooie kaarten van het Dt team!
    Fijne dag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve berichtjes allemaal en wat geweldig dat er zoveel mensen meedoen ondanks de vakantie en het 'warme' weer.
    De inzendingen zijn echt helemaal top ik wordt elke keer weer verrast door al dat moois dat er gemaakt wordt Het is echt een genoegen om ook op al die blogs even rond te struinen. Helaas niet veel tijd maar tijdens een bakkie vind ik dat dat moet kunnen.
    Bedankt allemaal.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke opdracht,ik doe voor de eerste keer mee.
    Ik heb mijn hanger ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen